När du vill säga hej

Peter Persson

VD och strateg
019-50 00 122
pp@impera.se

Dan Berggren

Strateg & kreativ ledare
070-786 54 00
db@impera.se

Tack för ditt intresse. Vi kommer snart kontakta dig för ytterligare diskussion.

Kunde inte skicka mejl:

Interaktiva Impera

Få insikter i Imperas visitkort för iPhone.

Min e-postadress

Öppna mejlet i din smartphone.

Du har nu anmält dig till Imperas interaktiva visitkort.

Kunde inte skicka Passbook-länk:

Impera gasar in på stekhett område

2015-12-17
Behovet av datadriven marknadsföring med relevanta budskap ökar rejält. Den digitala byrån Impera väljer nu att gasa ordentligt och nyanställer ett gäng specialister inom det snabbväxande området.

- Vi har utvecklat vårt erbjudande inom datadriven marknadsföring för att möta den lavinartade efterfrågan, säger Dan Berggren som är strateg på Impera. Och när vi nu också kopplar på budskap och positionering kan vi ta ett mer komplett grepp om den växande och spännande marknaden.

De fyra specialister som Impera anställt är:

-Magnus Dahlberg. Copywriter och PR-konsult. 
Han har en lång erfarenhet från reklam- och journalistbranschen, senast som copywriter på Care of Haus och radiojournalist på Sveriges Radio.

-Marcus Bjering. Webbanalytiker. 
Kommer närmast från Precis Digital. Marcus leder Imperas satsning inom datadriven marknadsföring.

-Erik Gestrinius. Webbanalytiker och Controller. 
Tidigare var han ekonom på bland annat Regionförbundet Örebro län och Atlas Copco.

-Emelie Borg. Webbanalytiker. 
Hon valde mellan att bli matematiker eller skådespelare. 
Det blev matematik…

Impera har idag 25 anställda och samarbetar med kunder över hela Sverige.

För mer info, kontakta Dan Berggren, strateg på Impera - 
070-786 54 00, dan@impera.se