Din kompass i kanaldjungeln

Hur ska du fördela dina marknadspengar så att det ger mest bang for the bucks? Vilka nya kanaler kan du lita på? Vilken mediamix ska du ha för att skapa försäljning i kundens hela köp- och beslutsprocess.

Kanalerna har aldrig varit så många som nu. Såväl förtjänta köpta som egna media. Samtidigt har möjligheterna att verkligen veta vad varje insatt marknadskrona ger tillbaka aldrig varit bättre.

Impera jobbar med ett resultat- och analysorienterat perspektiv på mediaplanen. Vi tillämpar Googles modell See Think Do Care, där vi tar fram mediaplaner som följer kundens alla beslutsskeenden. Vi sätter mätbara mål på alla mediainsater. Mäter, rapporterar och optimerar resultat. I slutändan vet du exakt vad varje kanal ger tillbaka på varje insatt marknadspeng

  • Ta möjligheten att se vad varje insatt marknadskrona ger tillbaka
  • Vi hjälper dig sätta mätbara mål på alla mediainsatser
  • Hitta rätt bland alla nya kanaler med vår hjälp
  • Vi mäter, rapporterar och optimerar alla resultat

Prata med en specialist

  • Marcus Bjering

  • Avdelningschef Analys & Digital Marknadsföring

  • mb@impera.se

  • 019-50 00 121

Tack för ditt intresse. Vi kommer snart kontakta dig för ytterligare diskussion.

Kunde inte skicka mejl:
  • Marcus Bjering

  • Avdelningschef Analys & Digital Marknadsföring

  • mb@impera.se
  • 019-50 00 121