Seminarium & frukost: 28 feb 8:30-10:00

Seminarium och frukost om webbanalys

Utnyttjar din verksamhet webbanalys idag – men får det inte riktigt att lira som ett verktyg? Eller är webbanalys något du har hört talas om och du vill skapa förutsättningar för ditt bolag att komma igång på riktigt? Eller är du bara nyfiken på vilka fördelar det finns med webbanalys ur ett ledningsperspektiv? Då är vårt seminarium ett första steg på vägen! Konkreta exempel varvas med diskussioner för att förstå nyttan, och vad vi behöver för att komma vidare i våra processer.

Hållpunkter i agendan:

  • Affärsrelaterade frågor som webbanalys kan besvara
  • Vilka verktyg behövs?
  • Varför ska vi sätta tydliga mål?
  • Hur kan data presenteras på ett meningsfullt sätt för ledningen?
  • Hur integrerar vi webbanalysen i våra befintliga processer?

Webbanalys som strategiskt verktyg har ett begränsat antal platser (12 st.) och riktar sig till ledande befattningar i medelstora och stora verksamheter eller i verksamheter med stor tillväxtpotential.

Vi kommer inte gå in i på hur man praktiskt genomför webbanalys, t.ex. att arbeta i Google Analytics (Om praktisk webbanalys låter intressant för dig så spana in vårt andra evenemang som är öppet för alla).

Gör en intresseanmälan genom att skicka in formuläret nedan.

Praktisk info

Längd
1,5 h
Format
Kostnadsfritt seminarium & frukost
Plats
Imperas kontor, Nikolaigatan 3
Datum
28 februari, kl 8:30-10:00

Emelie Borg

Web Analyst
Emelie har jobbat som webbanalytiker i över tre år på Impera och är vår specialist i ämnet. Hon hjälper våra kunder att göra det bästa av sin digitala närvaro, baserat på data.

Jag vill gärna anmäla mig!